LinkedIn, Amazon, Google, Bloomberg — giganci nowych technologii i mediów, chcąc ocieplić swój wizerunek, zaoferowali Dzień Przyprowadzania Rodziców do Pracy.
Za akcją zapoczątkowaną cztery lata temu w biurach serwisu LinkedIn stoją podobne motywacje. Dzień Przyprowadzania Rodziców do Pracy ma „pomóc zasypać pokoleniową przepaść”. Według przeprowadzonych wówczas przez serwis badań, aż 78 proc. seniorów nie rozumie w szczegółach, na czym polega praca ich dzieci.
Na nowinki w miejscu pracy rodzice zareagowali zaskoczeniem, ale jednocześnie dumą, że latorośl, w której edukację tyle inwestowali, może spełniać się w takim miejscu. Z pomysłu karierowego serwisu dość szybko skorzystali inni, w tym tak duzi pracodawcy, jak amerykańskie biura Google, Amazon, a także SAP czy British Airways. Firmy pokazywały rozwiązania poprawiające usportowienie pracowników, zadziwiały dostępnością rozrywek i networkingowym charakterem pracy.
Więcej na PulsieBiznesu